Fredag :)

Sitter i skolan, väntar på en person som ska vara med i våran grupp.
Om han inte kommer så ska vi byta radioteatern!

Allt känns allmänt bra just nu, lite trött bara, men det ska det ändras på!

Idag ska jag tillbringa en massa tid på bibiloteket och se om jag hittar en bok jag gärna vill läsa annars lånar jag något annat. Det är skönt att kunna fly till en annan värld ibland. 
Efter de ska jag och mamma handla, så det blir revbensspjäll idag, mums ^^
Imorgon ska jag mamma och ett par kompisar till pappa städa klart lägenheten, så ju fler dessu bättre och så blir det klar mycket fortare, så men kommer vara slut imorgon kväll, bara hem äta sova.. Hmmm..

Sedan ska jag till pappa på Söndag om jag mår bättre, tror ju att jag håller på att bli sjuk. Så jag kan inte åka till honom så länge jag tror att jag är sjuk :(
That´s sucks... Bara så ni vet!


Älskling ska kolla på tågtider i helgen eftersom han kommer på Onsdag, underbart.
Då kanske jag kommer sova lite bättre, med min underbara pojke bredvid mig hela nätterna, får hoppas det!

På Lördagen ska vi till Bob Marleys misseskonsert i Skärblacka, vi blir ett par stycken :)
Jag, Daniel, Johanna, Micke och hans kompis Jimmy. Kommer bli kul :)

Nu vet jag itne vad jag har att säga längre (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0