Ihop kastat inlägg (A)

Har haft idrott, inte direkt min favoritlektion men ändå :)
Mitt mål för gymnasiet är att inte gå ut med något IG, så nu är det verkligen dax att koppla ut internetet när man kommer hem och bara pluggar pluggar och pluggar.
Det ska bli klart nu, jag ska lämna in allt som går att lämna in och blir jag inte klar till helgen så blir det att sitta och plugga ute hos morfar om vi åker dit och grillar.

Sedan ska jag väl plocka blommor som jag brukar göra, det är så avkopplande och underbart. Men att jag släpper buketen om jag ser en insekt på den eller mig är en annan sak. Hehe, det är rätt typiskt mig, en gång tapade jag till och med kameran, det ska jag inte göra om.

Om ett par veckor är det sommarlov och då kommer Älskling också, men först har jag massa kul att se fram emot, som "bytingens mediecafé", Film natt, grillning och säkert en massa annat :)
Kommer bli bra :)

Nu börjar jag så jag skriver sen igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0