Inget sommarjobb=Ingen systemkamera på ett tag

Just det jag har inte fått något jävla sommarjobb...
Så jag kommer inte kunna köpa systemkamera i sommar :'(

Jag får spara, har ju typ 800 hemma som ska gå till systemkameran, sen så ska 300 av de jag har på kontot också till systemkameran, ska även börja köra moppe så jag kan spara in pengar på transport, så jag slipper betala 345 kr för ett busskort. Så kan jag även spara mer till sommarlovet. Visst för att jag säkert kommer få 500 kr av mamma varje månad då jag inte får studiebidrag, men det för att hitta på något och köpa saker jag behöver.


Vi får se hur det blir med allt... Usch för inget sommarjobb -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0