Just nu känns det bra :)

Sitter i skolan just nu, ska väl ta moppen och åka hem så jag kommer till pappa fortare!
Ska sova hos honom idag med mamma och micke.

Mina föräldrar är bara bäst, de är sepererade men ändå ställer upp för varandra, gammal kärlek rostar aldrig? Nej den byts bara ut, till stark vänskap.
Jag älskar mina föräldrar och de är de bästa sm finns!

Men det var inte det jag hade tänkt att skriva om utan att allt känns lagom bra.
Alltså så bra det kan just nu.
Visst för att jag är trött (värsta trafikfaran där med också) men jag är glad med bra musik i öronen, med underbara vänner och en underbar pojkvän som ställer upp, även om han tappar bort humöret ibland.
Det är även två veckor kvar till sommarlov! TVÅ VECKOR! Shit, det har gått fort det här, kommer sakna min underbara klass under sommaren, men jag tror ändå att sommaren kommer bli super bra :)
Visst för att visa planer har ändrats i sommar för pappas skull så kommer den ändå bli bra, ska se till att träffa kompisar och bara slappna av på balkongen med något gott att dricka, gå långa promenader med kelly och njuta av tiden som jag har med alla personer runt omkring mig för man vet aldrig om eller när det kommer hända något dem eller mig något.

Jag har bestämt mig att uppskatta allt härdan efter, inte kasta bort en sekund på något jag inte tycker om, våga vinna över mina rädslor (förutom den mot små äckliga insekter). HAHA.


Nu ska jag avsluta här coh leka lite i photoshop eller något :D

Kommentarer
Postat av: Danne

jaså du har bestämt dig för att våga vinna över dina rädslor, räknas din berg och dalbana-skräck in i det? ;)

2010-05-30 @ 10:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0