Rutiner

Behöver skriva av mig lite.


I mitt liv är rutiner något som är viktigt, utan rutiner känner jag mig vilse, förvirrad och då kommer ångesten och känslan av ensamhet.
Det är knepigt, jag vet, men jag försöker i alla fall. Med så många rutiner som möjligt, äta sova, träna och såna saker.  Jag försöker i alla fall och dagligen är jag ute, antligen med hunden eller bara på väg någonstans. Vilket känns skönt.
Nu har jag ju börjat träffa en psykolog, som arbetar med Barn truamateamet, vilket känns bra coh jag hoppas att jag kommer kunna få hjälp med mer än det jag egentligen går där för. Jag behöver det, alla runt omkring mig behöver det, behöver få veta att jag gått vidare och klarar mig utan ångest, skam och skuldkänslor.
Jag vet mycket väl att det inte var eller är mitt fel på något sätt men jag bär på det ändå, vet inte ens varför själv så fråga inte. Jag ska arbeta bort det.
Jag vill kunna säga att mitt liv är bra nu... Men det kommer hela tiden upp nya saker, hemska saker. Saker som händer folk som jag bryr mig om...

Men som sagt rutiner jaa, skolan är en stor rutin och en av de bästa av alla då man träffar klassen!
Sedan ska jag fan ta och börja på kören, jag behöver komma ut lite mer.
Sedan ska jag nog börja dansa, street dance. Ska höra med L vart de var... Glömsk man kan vara.
Sedan har jag ju teater men nu är denna teater året slut och börjar igen i höst! Kommer bli kul!
Det är väl de viktigaste rutinerna :)

Sedan måste jag bli bättre på att åka till min älskade Daniel och hans mysiga lilla Nässjö. Det är skönt att bara släppa allt och åka dit, bara få vara! Åhhh saknar det lite.. Men jag och bror ska dit i sommar över en helg, fast jag stannar där nog i en vecka eller två! :)

Nu vet jag inte vad jag ska skriva igen så jag slutar nog här xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0