Skönt trött :)

Hejsan.
Dagen har varit slitsam men kul och med en liten belöning som heter kakor och kebabpizza :)
Tack igen för hjälpen allihopa :)

Just nu bloggar jag från sängen och är sådär skönt trött, som man bli efter en hel dags jobb!
Vadå skönt trött? Joo skönt trött för mig är en trötthet som inte har kommit utav stress och sånt skit! Man är helt slut i kroppen och vill bara ta det lugnt med nåt litet gott men nyttit att äta, som fruktsallad, vilket jag inte har för tillfället! En bra film, en säng, en bärbar dator och det viktigaste av allt, ett varmt täcke... Eller ja, hade min pojkvän varit här hade han varit det viktigaste men nu är han ju inte det. Vilket är synd, men han ska ge mig en skön massage när han kommer på Onsdag, underbart :) Kan vi kanske fixa till en fruktsallad då med? (A)

Nej nu ska jag se filmen, vilken av de två som jag har beslutsångest över vet jag inte..
Det står ju mellan "Marley and me" och "A walk to remember" .
Jag tror nog att det blir den sist nämnda!

Ha det bra alla :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0