Tacksamhet<3

Jag är tacksam över alla underbara personer som jag har runt omkring mig när allt är som det är :)


Men ibland när jag sitter hemma själv så känns det som om jag inte orkar hålla ihop mig själv, jag känner hur jag spricker och hur bitar av min själv lossnar. Men jag försöker i alla fall och jag vet att de banden som byggs på kommer hålla genom det mesta, eller så hoppas jag det i alla fall.

Jag tror att jag stödjer mig mer på de runt omkring mig än att stå själv.
Jag försöker suga åt mig all glädje och smittas av den för att klara av den verklighet som blivit min.
Varje liten framgång för en person kan göra mig överlycklig, oavsett vad det är.

Jag suger åt mig av den energin som finns i min klass, vilken är en väldigt blandad, men skön energi som en klass ska ha! Jag kan inget annat än att vara glad när jag är i skolan, delvis för en underbar Johanna pch delvis för våran underbara klass med en massa underbara mäniskor. Tack :)

Jag känner hur min pojkvän kämpar med det hela, det är jobbigt för honom med. Inte bara se mig må dåligt över det här utan även se sin svärfar sjuk. Allt jag kan säga till dig älskling är: Wow du är helt jävla otrolig! Jag älskar dig!
Men även att det är okej att bryta ihop för dig med, jag finns här för och fånga dig som du fångar mig<3


Jag vet andra personer som kämpar igenom det här också, de är helt otroliga människor som på något vis är en del av pappas liv. Till er kan jag bara säga: Vi får hoppas på det bästa.


Sist men absolut inte minst: Min familj.
Jag vet att alla i min familj tycker att detta är jobbigt, oavsett vad som har hänt för ett par år sedan så tycker alla att det är jobbigt, även från mammas sida av min släkt.
Vi går igenom en jobbig sak och det kommer göra oss starkare!
Jag älskar er alla.
Micke.
Pappa
Mamma
och resten av släkten <3

Kommentarer
Postat av: Danne

jag kämpar för dig, för att hålla dig uppe, du ska inte ner, du ska upp. visst är det jobbigt för mig, men det är ännu jobbigare för dig! och du vet att jag har jävligt svårt att bryta ihop, även i dom mest jobbiga lägena. jag älskar dig <3

2010-05-25 @ 23:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0