Nationella

Har just haft Nationella prov i engelska.
Vi har ett till om ett par minuter, så jaa.
Inte alls förbered så man kom hem klockan halv 11 igår eller något och så somnade man inte fören vid 12 halv ett.
Inte bra.

Idag är det teater och det ska bli kul och träffa alla underbara vänner igen, efter två veckor (A)
Kommer sakna er mycket! Och hoppas jag får se er flesta i höst sen igen!

Jag kan säga att jag mår relativt bra. även om jag är deprimerad och trött hela jävla tiden, men jag försöker att skratta och leva bra, träffa massa bra personer!

Det värsta med mig just nu är att jag har fruktansvärda humörsvägningar.
Det ska inte gå ut över andra.

Om typ en vecka kommer min älskade Daniel, det kommer bli massa mys.
Saknar han otroligt mycket.
Vi ska ha en underbar långhelg :)
Jag älskar dig<3



Men nu börjar nästa del av nationella så skriver väl kanske sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0