And I´m lost again...

Jag tänker vara ärlig nu, jag har försökt skriva detta tidigare, men orden har inte kommit eller så har jag ångrat allt jag har skrivit, tyckt att det ser fel ut. Kanske för att jag anser att det är något fel på mig.

Mina kära klasskamrater märker inte av det så mycket, men min familj och Daniel, märker av det.
Jag var hos barntraumateamet i torsdags och bad om en utredning, henne jag träffar, hon ska se till att jag får en, hon ska tjata på BUP så att jag får en, jag behöver verkligen det, för att kunna arbeta med det som är "fel".
Jag har misstankar om en personlighetsstörning. Men ja, jag vill inte skriva vad tills jag har fått reda på vad.
Det är bara tugnt jävligt tugnt just nu och jag känner mig vilse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0