Ångest och utredning.

Sitter i klassrummet och känner hur ångesten verkligen sprider sig i min kropp.
Inte igen.
Jag hade en 25-timmars ångestattack senast igår!
Jag orkar ärligt inte med denna ångest, jag vill egentligen bara lägga mig ner i forsterställning och skrika, bara skrika rätt ut, men måste kontrollera den, den ska inte få ta över mitt liv.
Jag försöker med att kontrollera min andning, jag har gått lite i korridoren och det funkar inte.
Det verkligen river och sliter i min kropp och vill slå till, som ett åskskur. Jag hoppas verkligen att det inte är en 25-timmars ångestattack...

Var på barntraumateamet tidigare idag, pratade lite om min ångestattack som jag hade, pratade om min uppväxt och lite sådana saker, men en bra sak är att det är stor chans att jag får min utredning! Dem jag har träffat tidigare på BUP har sagt till läkaren jag ska träffa att jag behöver det, fan var skönt!
Äntligen så ska jag få reda på vad det är för egenskaper jag saknar om alla andra har, nu ska jag få reda på vad som är fel på mig. Hoppas,hoppas,hoppas!

Nej nu ska jag sluta skriva och börja jobba med något av alla de arbeten jag ligger efter med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0