Tisdag, trygg och teater.

Känner mig inte bra, inte fysiskt och inte psykiskt.
Kan bero på att jag inte alls sov bra i natt, vaknade flera gånger och på att jag håller på att bli riktigt jävla sjuk.
Men jag är ändå i skolan för att jag ska till teatern sen, inte för att jag kommer kunna vara med på så mycket under uppvärmningen, jag vill inte hålla på och springa runt när jag inte alls mår bra, men det förstår dem nog!
Vi ska bestämma rollsättningen idag också, så det är därför jag verkligen måste gå, annars hade jag nog stannat hemma ikväll.

Ska även ut och fota efter skolan, mamma tvinga mig igår! Haha fan vad illa det lät. Nej men de håller på och renoverar de äldsta husen i Silverringen, dem har varit likadana sedan mamma var liten, så jag måste fota dem sa hon eftersom moster vill ha bilder, hon vill se skillnaden och hon ska få inse att dem är fula jämfört med dem nya.

Det är en vecka kvar tills jag ska till barntraumateamet och sitter och funderar på om det verkligen var så jälva smart att inte gå dit på två veckor, men ska emaila till henne när jag kommer hem, jag måste få ut mig alla tankar, eller rättare sagt sätta mer ord på "vad mer kan jag göra än det jag redan gör", få ut känslan som tillhör den i ord, vilket jag inte vill göra här. Känner mig bara så jävla förvirrad för tillfället men det går nog över snart, efter lunchen, då jag har fått mat i mig, kanske, hoppas på det i alla fall. Hoppas på god mat.


Sitter dessutom och lyssnar på gammal musik, det känns tryggt.
Det är sådan musik som pappa lyssnade på sommaren 2008, då lyssnade vi på hög musik all the time, glömmer aldrig den sommaren! Det är därför musiken gör att det känns tryggt.




Nu ska jag sluta skriva, för jag skriver ändå bara det som kommer upp direkt in my mind och det blir väldigt förvirrande att läsa tror jag, men det gör inget :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag med (ganska uppenbart) :D

2010-10-20 @ 22:36:59
URL: http://juliawinberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0