"Alla gillar olika".. Hrm ja om det accpterades så skulle det vara bra!

Hejsan.

Nu är jag faktiskt trött på allt jävla dubbelmoral som pågår runt omkring i landet!
"Alla gillar olika" "Ja men låt oss alla hata de som röstade på SD"
Vart var det där alla gillar olika, när ni hatar/ogillar folk som röstade på SD och inte tycker om deras åsikt eller gillande?? Som sagt det skriker dubbel moral om det hela!

Jag låter alla tycka som de vill, jag har inte klagat på att SD har kommit in i riksdagen, jag accepterar det för att det är folk som har röstat på dem och det är ju deras åsikter och vad de tycker om! Varför ska de få skit för att de väderar andra saker än ni som inte röstat på SD? Varför är dem helt plöstligt mindre värda än ni?
Ja så det där alla gillar olika, funkar inte riktigt eftersom det är folk som har fått skit för vad de gillar.
Alla tar SD som ett rasistisktparti och jag tror inte det enbart är därför folk har röstat på dem, har ni frågat de som har röstat på SD varför? Nej dåså.

Så sluta klaga! Svenska folket har talat det är bara att acceptera!

Ska bara tillägga en sak, jag är inte en anhängare till SD eftersom jag inte delar deras åsikter, MEN jag tillåter dem ha sina åsikter utan att hata dem.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Jag hatar dem inte (alltså personerna i partiet), jag är bara tydlig med min åsikt om partiets åsikter. Och jag har svårt att tro att så många verkligen skulle rösta på dem om de verkligen hade full koll på läget. Jag kan acceptera att de kommit in i riksdagen, jag tycker inte om det men kan acceptera det.



Jag tycker dessvärre inte de ska hamna i rollen som vågmästare, vilket helt demokratiskt korrekt går att stoppa. För jag väljer att se det på viset att 94% av svenskarna har faktiskt inte röstat på SD utan röstat på partier som helt tar avstånd från SD, svenska folket har talat helt enkelt.

2010-09-24 @ 21:00:43
URL: http://smatyp2.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0