Lite ljusare, lite bättre :)

Även om pappa har gått bort så känns livet bättre än någonsin.

Igår började teatern och det kan bli kul, väldigt varierande åldrar i denna grupp, även om jag och Natalie är kvar från förra året.
Skolan känns bra också. Det är inte så stressigt än även om jag måste göra ett gäng uppgifter så jag inte hamnar i efter. Fast det roligaste med skolan är att få umgås med den personen som jag saknade under sommaren, Johanna, jag är så glad att vi lärde känna varanda och att jag tröstade dig den dära dagen i ettan, sedan dess har vi varit vänner och det kommer förstätta så! Älskar dig gumman! :)

Kärleken är någ bättre än någonsin! Det har varit stormigt men efter varje storm kommer sol och jag hoppas våran sol håller i sig! Jag älskar dig Daniel :)

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer :)
Utan att ni ska ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: Danne

Det hoppas jag med :) älskar dig <3

2010-09-09 @ 17:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0