Planer för helgen.

Sitter i skolan, ingen rolig lektion.

I helgen ska jag försöka hitta något manus eller försöka skriva ett, eller så skriver jag en novell.
Jag kommer i vilket fall läsa ett gäng böcker, städa och besöka pappas grav, jag ska försöka hinna med allt, men det känns så stressigt, mitt rum ser ut som ett bombnedslag. Med en massa saker som egentligen inte ska vara där, som jag måste hitta någonstans att lägga det.

Samtidigt ska jag försöka hålla ihop mig själv, det är ju rätt enkelt, men inte när mina känslor håller på och rinner över, det märktes igår, när min mamma kom hem. Usch.
Men skriver jag så kommer allt bli lite lättare.

Jag längtar till teatern på tisdag! Kan bara släppa allt och få spela ut, omvandla de känslor jar har inom mig och bara spela ut dem på mina teater kamrater! Vi kommer i vilket fall ha kul och vi ska fortsätta välja pjäs, eller jag hoppas att vi väljer pjäs nästa gång eftersom de är roligare när man börjar repetera.

Nej nu ska jag avrunda här och så skriver jag väl i kväll igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0