Trött och glad :)

Hej där!

Jag är faktiskt glad idag, vilket även betyder att ångesten har lagt sig!
Det är härligt att bara få känna glädje, lycka och kärlek.
Fast jag är mest glad att jag ska åka till Nässjö på Fredag! Daniel fyller 18 imorgon, Grattis älskling! Så jag ska dit för att fira honom, inte för att det kommer bli något stort, eftersom jag har knappt några pengar och de pengar jag har kommer gå till resan till honom. :)

Ska försöka gå tll pappas grav innan jag åker till Daniel, vi ska få ritningar på gravstenen nu i veckan, usch för sådant. Jag mår iallafall bra med tanke på omständigheterna och jag har underbara personer runt omkring mig varje dag! Tacksam för dem.

Även om jag är glad idag så har jag varit ovanligt tyst har jag märkt, jag har inte sagt så mycket utan bara ett par ord, är jävligt trött rent ut sagt, ska lägga mig tidigt idag, utan att titta på tv.
Ska försöka läsa "kinas sista kejsarinna" en bra bok som är väldigt målande!


Nej nu känner jag att jag bara skriver på utan att tänka hur texten kommer bli! Förlåt, ska nog avsluta här innan det blir för hoppigt i inlägget. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0