Grinig mage och gamla minnen :)

Hej igen!

Min magkatarr har blivit värre, inte alls kul.
Jag har sura uppstötningar hela tiden och jag skakar, obehagligt.
Jag äter ändå fyra måltider per dag och min mage bråkar ändå?
Jag ska börja äta havregrynsgröt och te till frukost, lunchen äter jag alltid i skolan, mellan mål när jag kommer em destår antligen frukt eller två mackor och varm oboy och så äter jag middag! Fattar inte varför min mage är så grinig för.
Jag ska ta medicin mot det sedan när jag fått pengar så jag kan köpa det och slutar inte skakningarna så ska jag gå till läkare, något är det ju i så fall som är fel.

Jag är väldigt mån om min kropp, jag vill inte må dåligt, jag vill inte att min kropp ska må dåligt, jag ska ju ha den hela livet och jag är noga vad jag äter, oftast husmanskost, det är inte ofta min familj äter pizza och sådant, jag försöker äta grönsaker och frukt varje dag, massa vitaminer och annat nyttigt och gott är det också!
Jag dricker massor!
Sedan äter jag godis enbart på helgerna, fredag kväll till söndag.

Jag älskar att cykla, eller älskade, min kära cykel är trasig, annars hade jag väl cyklat mer, det är bättre för miljön och för mig. Får låna en av min brors cyklar sen, när dem är lagade (han får hela tiden punka).
Jag älskar idrott också! Fotboll är kul, även om jag inte klarar av att vara målvakt för att jag är bollrädd så passar jag bra som back, eller hur det stavas, min pappa spelade back, höger om jag minns rätt, pappa spelade alltid fotboll med oss när vi var yngre och han sparkade bollen så högt upp som han kunde (man kunde inte ens se bollen till slut) och jag och min bror skrek av förtjusning, kanske därför fotboll är nära mitt hjärta även om jag aldrig spelat det i någon förening. När jag ändå skriver om pappa så kan jag säga att han nästan alltid var ute med oss när vi var yngre, alla barnen på gården tyckte om pappa, det säger rätt mycket om honom va?
Alla mina vänner tyckte om honom, även när jag gick i högstadiet, jag lovar, jag hade världens coolaste pappa!
Vi saknar dig pappa, JAG saknar dig pappa<3

Tänker avsluta här, har skrivit rätt mycket, så ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0