Skoltrött.. Japp

Sitter i skolan.
Innan lunchen hade vi Engelska och hade prov. Gick väl okej.
Hade prov igår också, det gick också bra tror jag.
Sedan så har vi nationella imorgon, fem fucking timmar.. Hrm... Inte så kul.
Åker till Daniel på fredag, kommer bli kul :)

Längtar faktiskt till sommaren, som jag tror kommer slå sommaren 2008!
Jag hoppas på sommarjobb, fast först ska vi till Finland och hälsa på en släkting, sedan ska jag och Daniel till en av hans kompisar någon gång under sommaren.
Sedan slår jag vad om att det blir flera sena grillkvällar ute hos morfar med fin fina släktingar också!
Som sagt denna sommaren kommer bli bra.


Snart börjar lektionen, efter det ska jag förbi bibblan och lämna boken jag lånade för ett tag sedan, efter det blir det handla till Nationella imorgon.


Kommentarer
Postat av: Sanna

2008? Skrev du inte lite fel nu?

2011-04-13 @ 12:31:06
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0