En liten uppdatering

Har varit så tankspridd de senaste dagarna att jag har glömt att säga att utredningen har börjat.
Jag var ju på BUP i onsdags och vi pratade om allt, i princip. Vi ska lägga upp en plan nästa gång, alltså på tisdag och så kommer jag få mer information om vad vi ska göra, förutom att prata en massa då. 
Det känns bra och han jag kommer träffa verkar bra också :) 


Igår sökte jag tre sommarjobb också :)
Ska söka två till, fast mamma måste först ta reda på email adressen till en av dem och den andra ska jag gå till :)
Hoppas jag får något i år.
Det var ju lagom kul att man skulle skicka bild till en av dem och sidan säger att bilden är för stor. Aja skit samma ni blir utan bild då. 

Imorgon åker jag till Klocket, usch, eller ja till min lillasyster, vilket gör det mycket roligare. Men hon fyller 8 imorgon, fan vad tiden går. Sist jag träffade henne var nog på pappas begravning.
Ska ta med mig kameran eftersom jag ska titta på när liltjejen rider, fan hon har hållt på med det i fem år nu. Oj, ja som sagt tiden går fort.
Ska även passa på och hälsa på mina gamla älsklingar, och se om Sandy, om hon är kvarm är lika sur som förr :)

Nu vet jag inte vad jag ska skriva längre, ska kolla vilken tid det var hon red, glömsk som jag är.
Så det blir att lägga sig tidigit i kväll och gå upp tidigt imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0