I can see the light now.

Det var ett tag sedan jag skrev här.
Har inte orkat.
Även om jag sa att jag skulle skriva hur det gick med "Självkänsla nu".
Jag är strax klar med den boken och ska börja med "Du äger" av samma författare, den är mer riktad mot ungdomar.
Jag känner mig lite starkare nu. Men det beror på en massa saker egentligen.
Jag har gått igenom sorgen efter pappa, ja jag sörjer inte längre, men tycker fortfarande att det är jobbigt att gå till graven själv. Det kommer det kommer, man behöver inte stressa på det.
Visst jag saknar pappa, men jag vet även att han har det bättre och jag kan inte vara så självisk att jag är arg på honom för att han gick bort. Han hade ju fruktansvärt ont utan medicinerna. Pappa, jag älskar dig!

Imorgon börjar femveckors praktik.
Vi har fått rikskuponger från skolan, vi har 50 häften, i varje häfte är det tio kuponger som ligger på 2 kronor.. Tror inte McD och Sibylla blir så glada när jag och dem jag ska ha praktik med kommer med våra kuponger och behöver dra alla dem. Hehe.
På fredag kommer även min älskade Daniel. Vi ska ha en mys lördag, med god mat och lite sådant. Vi kommer ändå vara hundvakter så.

Men annars då? Jo då liver fortsätter och gå, ibland utan att jag hänger med.
Har du pluggat under lovet nu då? ehehe, nej? Jag vet jag skulle ha gjort det, men man hittar inte den dära känslan som gör att man vill plugga.
Men jag har läst böcker på lovet eller en bok, Robin Hood, inte Diseny verisionen, utan legenden, väldigt intressant måste jag säga. Nu har jag börjat på Den förlorade symbolen av Dan Brown som är den tredje boken i en serie om Robert Langdon, för er som inte fattar så är dem tidigare böckerna "Änglar och Demoner" och "Da-vinci koden"
Vi äger alla tre böckerna, jag och mamma. Jag tvingade henne och köpa den på bokrean igår! Haha :D

Nej nu ska jag avsluta här med att säga att idag har jag tränat :)
Skriver kanske imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: Ninni

Sv: Haha okej, vilken sammanträffande! Jag verkar ha haft en väldig tur, jag har hört talas om väldigt många nu som har haft dåliga psykologer... Då är det ju väldigt bra att såna som du finns så att det kommer in fler som bryr sig på riktigt. Det måste verkligen vara ett givande jobb om man nu både bryr sig och är kunnig. :)



Tack så mycket!

2011-02-27 @ 22:25:56
URL: http://ninjapuff.se
Postat av: Flickan Utan Vingar

Sv: hahah, visst är han. Jag blir nästan frustrerad över detta. Jag förstår mig inte på det :O xD



Bor du möjligtvis i Blekinge? Jag tror vi har träffats

2011-02-28 @ 10:16:37
URL: http://flickanutanvingar.blogspot.com/
Postat av: Flickan Utan Vingar

Sv: Jaaa :P Okej, det var lite läskigt ändå för jag har en kompis/bekant som stämmer in jättemkt på det du skriver xD Får skicka din blogg till henne :)

Fortsätt kämpa!<3

2011-02-28 @ 16:00:01
URL: http://flickanutanvingar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0