My ears have missed the sound of music in the morning.

Hejsan.
Jag har varit hemma i en timma nu typ, efter teatern, vilket var grymt kul!
Jag fick även en till roll, men ska skriva mer om den när jag har skrivit en synopsis om henne. Hon har en ätstörning iaf och är på denna klinik som det handlar om.

Ska ta och leta upp mina hörlurar strax också och lyssna på den musik som jag har saknat när jag tog medicin för hörselgångsinflamation och se om jag kan fortsätta med "Vägen tillbaka" har skrivit si sådär 12-14 sidor?
Kanske ska lägga ut en liten del ur den här och se vad folk tycker?
Tänkte skriva vilka låtar jag faktiskt har lyssnat på när jag skrivit dessa sidor.
Paramores låtar "Emergency" och "Misery busniess"
Switchfoot - dare you to move
Danish låtar "Jag vill se dig le igen" och "torka dina tårar"
Linkin park - leave out all the rest
Carter Burwell - Bellas lullaby.

Super tack för sådan musik som genererar rysningar och inger en sådan känsla som jag vill förmedla i texten :)




Nej nu ska jag skriva i jag är bra boken och packa ner datorn.
Börjar bli lite sent.
Btw, igår gjorde jag en uppgift i självkänsla nu om motivation, blev 6 A4 papper för hand. Men det kändes otroligt skönt.
Nej nu ska jag ge mig, fick knappt ingen sömn igår natt.

Skriver imorgon förhoppningsvis :)

Kommentarer
Postat av: Danne

<3

2011-02-02 @ 22:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0