26-01-2011

Allt går framåt, även om jag inte läste i "Självkänsla nu" igår, man jag hade teater, det om något ger en självkänsla.

Jag fick ett telefonsamtal idag, det var BUP, jag hade tydligen en tid idag, men dem hade skrivit fel på email adressen, så utredningen är på gång. Härligt.

Åker till Daniel på fredag, det kommer bli underbart hoppas jag. 

Det är även 7 månader sedan pappa gick bort. Jobbigt, men jag har börjat vänja mig även om jag väntar på ett sms från honom där han säger att allt bara är ett skämt. Som sagt det är jobbigt.

Hmm, vet inte vad jag ska skriva just nu, men tänkte informera om dessa små saker. 
Skriver väl mer ikväll, kanske, om jag har gjort något i "Självkänsla nu". 


Kommentarer
Postat av: Danne

Ja älskling allting har bara gått framåt nu, det här går bra, du är jätte duktig <3

klart du och jag ska ha det underbart på fredag<3

jag förstår att det är jobbigt, det är jobbigt för mig med, han behövs mer här än där <3



Jag längtar till fredag och dig, älskar dig <3

2011-01-26 @ 17:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0