Ett steg framåt, litet eller stort, är alltid ett steg framåt.

Jag tänkte bara uppdatera lite innan jag lägger mig.

Idag gjorde jag den första uppgiften i "Självkänsla nu", jag skrev den förhand i ett block jag kommer använda och skriva i, det blev typ ett A4-papper. Jag är i botten, tittar på de byggstenar jag vill använda och har redan lagt några, detta är början på det liv jag vill ha, detta är början på den person jag egentligen är och vill bli.

Jag är glad av allt det stöd jag får av alla underbara personer runt omkring och jag vet att jag kan lita på dem, som sagt ni är helt underbara, ni anar inte hur mycket det faktiskt betyder för mig.

Nu tänker jag säga god natt så får vi se hur långt jag har kommit imorgon, ska försöka skriva om det varje dag, så att ni blir involverade i detta :)


Kommentarer
Postat av: Danne

Bra att du har börjar lite grann älskling :)

Och tro mig jag vet att dom du fortsätter som du gör nu så kommer du lyckas <3 jag stödjer dig <3

älskar dig(L)

2011-01-24 @ 22:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0