"Jag är bra boken"

Ja som rubriken lyder, jag ska börja med "jag är bra boken" idag, vilket betyder att jag ska skriva tre saker jag har varit bra på idag eller gjort bra, skriva tre saker jag är tacksam över och tre saker jag skulle vilja ha hjälp med att klara av imorgon... Senare när jag har skrivit ett tag så ska jag skriva även de saker som kunde ha gått bättre, alltså mindre bra.
Man ska bekräfta sig själv.

Till en sak till en annan, imorgon åker jag till Daniel, det kommer bli underbart.
Nu ska jag fortsätta läsa om hur jag ska skriva i boken eller kanske inte hur men få veta vad hin rekomenderar.
Så vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: Danne

Skulle du inte börja med det nästa vecka egentligen? :) Men det låter jättebra faktist :)

Jag vet att du kommer imorgon :D<3 kommer bli en underbar helg <3

älskar dig mest<3

2011-01-27 @ 19:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0