Nu jävlar är det dax för förändring!

Jag färgade håret igår och nu ska jag göra en stor förändring som kommer bli bra.
Jag ska läsa igenom Självkänsla nu och Mera självkänsla detta år, eller ja vi får se om det tar mer än ett år, men jag ska förändra mig. Jag känner mig.. Ivrig... Någon sorts spänning och glädje för det här.

Jag vet att jag kommer vilja ge upp flera gånger, men jag har personer som kommer att knuffa in mig i ringen igen och fortsätta kämpa.

Jag ska klara det.
Och det är allt jag har att säga denna gång :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kommer knuffa dig in i ringen igen och stötta dig till max!!<3

2011-01-24 @ 08:59:22
Postat av: Danne

Du ska klara det här, jag ska klara det här, vi ska klara det här, tillsammans klarar vi allt <3

jag finns här, ändå till slutet <3

2011-01-24 @ 22:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0