Who will listen when I have nothing to say?

Ligger just nu i min säng, slö kollar på 2½ men och lyssnar på musik, samtidigt som tankarna snurrar tillsammans med minnerna.
Kunde jag gjort något som förhindrade allt som har hänt de senaste 10 åren? Eller var det meningen att juat jag skulle gå igenom allt jävla skit?

Det är en som vet allt och få som vet basic.
Jag har känt att jag har behövt skriva i flera dagar nu, men så fort jag har börjat så har jag markerat allt och raderat det. Orden känns så meningslösa, de kommer ändå inte hjälpa mig, varför skulle de? Dem är ju bara ord.
Dem kan inte hålla upp mig, dem kan inte fånga mig om jag faller, ord, det använder man för att säga det man vill, men vad är det för mening när det känns att ingen lyssnar? Det är så dem blir meningslösa, det är då dem förlorar sin kraft, det är då dem inte kan hjälpa en...

Dax att leta efter ljuset igen även om jag vet vart dem finns, fast det känns så avlägset och ensamheten och tårarna tar över hela min jävla tillvaro.
Fan älskling jag saknar din närhet när du inte är här, jag saknar att känna dina armar runt mig och tyngden av ditt huvud när du vilar det mot min rygg. Jag saknar att känna din närvaro runt omkring mig! Jag saknar dig!<3

Medans jag ändå skriver om saknad så saknar jag två tjejor!
Lollo och Johanna och dem båda kommer jag få träffa imorgon, det kommer bli skönt, saknat dem..<3

Kommentarer
Postat av: Danne

Jag älskar dig, Susan <3

2011-01-15 @ 00:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0