-

Nu sitter jag på praktiken och förbannar min magkatarr. Den är riktigt elak. Jag åt musli till frukost och är redan hungrig? Det är ju fan två timmar sedan jag åt! Det är sjukt.

Men i alla fall.
Jag är otroligt trött, men jag får nog skylla mig själv, i fredag och lördags somnade jag vid 1-2.. Inte så bra när man ska upp klockan 8. Jag ahr ju haft teater rep, det gick väl rätt bra, men jag glömde en hel sida text i min första scen, sedan så fick jag hjärnsläpp och glömde ALLT i min näst sista scen.. Oj..
Men kameran följde med i Lördags så har en charmig bild på två av mina kamrater.

Hur är det annars då? Jo då det funkar väl, utredningen går bra och allt går framåt.
På torsdag får jag nog reda på när min tandställning försvinner! Yey :D
Så den är förhoppningsvis borta till sommaren. Vad jag ska äta äpplen och annat jag inte kunnat äta normalt sedan jag fick tandställningen för snart två år sedan. Fast jag kommer få en stödskena. Men det kan jag leva med :)

Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, kommer väl mer ikväll. Förhoppningsvis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0