-

Här sitter jag och har en massa saker jag egentligen behöver göra.
Jag behöver färga utväxten, funderar på och köra på enbart rött.
Jag behöver plugga engelskan och teater, men det kan jag göra när jag ska lägga mig.
Jag behöver ta hand om mig själv, orkar inte må så här längre.
Jag behöver dig, mest av allt behöver jag dig. Det är så otroligt tomt i min säng utan dig i den och hela kroppen skriker av saknad. Jag älskar dig Daniel. <3

Jag har lyssnat på samma låt om och om igen hela dagen. Kan inte rå för det. Men när man fastnar för en låt så gör man det, that´s life.

Jag vill även börja spela rollspel igen, gjorde det för ett tag sedan, kingdom hearts och final fantasy. Vill börja med båda, men behöver köpa ett play station.
Jag och min bror diskuterar att lägga ihop pengar till sommaren så man kan köpa det. Sedan ska jag beställa final fantasy X och X-2 när jag fyllt 18. Jag ska även beställa kingdom hearts. Enbart för att ha något att spela och göra.
Jag vet att man fastnar lätt i det, men jag behöver göra något annat än att bara sitta vid datorn. Jag vet jag borde gå ut mer, men just nu är det så jävla tråkigt ute, rent praktiskt, annars hade jag varit ute med kelly och fotat.

Det är mycket jag vill ha, samtidigt som jag ska spara till sommarlovet och så vidare.. Usch alltså.


Nej nu får det räcka, nu ska jag fortsätta kolla på youtube.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0