Dans.

Det är många gånger jag känner att jag är född i helt fel tid, helt ärligt, jag tycker bättre om den gamla musiken, danserna och så där. Jag har inget och göra i 2000-talet som tonårig, allt känns så himla fel. Och jag tror även att min kära kusin känner lite likadant. Hon skulle ha passat in i 50-60-talet, för hon är så himla vacker och har dem kriterier som män hade på kvinnorna på den tiden, så som ljus hud :)

Jag bestämde mig när vi dansade bug i skolan i högstadiet att detta vill jag hålla på med, fast Boogie är snabbare, ju fortare det går, ju roligare är det, i alla fall enligt mig. 
 Så jag har fått min fina pojkvän att gå med på att ta danskurser med mig när vi har flyttat ihop, om ett par år. Alltså så är det inte aktuellt nu, men det är skönt att han ställer upp (Jag tror även han tycker att det i alla fall är lite kul, även om han inte säger det!)


Enda sedan jag var liten har jag velat dansa och nu vid 18 års ålder så vet jag vilket dans som verkar kul och intressant, äntligen. Så nu får jag vänta i ungefär två år innan jag får börja och det är ju inte så lång tid! :)

Btw, Sandra nu har du något och läsa, fniss :)
Ska lägga mig nu!
God natt :)

Kommentarer
Postat av: KusinVitamin

Åh vad jag håller med dig!

Men vad bra, då kan du lära mig dansa sen Haha =D

2011-11-06 @ 13:37:29
URL: http://snigelmums.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0