.

Har märkt att när jag inte har något och göra så mår jag lite bättre, eller rättare sagt när jag skiter i alla måsten förutom att gå ut med kelly och så där, men alla skolarbeten får ligga på hyllan tills jag orkar ta tag i det även om jag ligger efter sjukt mycket för tillfället, har väl åtminstonde två igvarningar, och det är inte likt mig, men jag måste ta hand om mig själv först, jag måste låta mig själv komma upp igen och sedan ta tag i det. Även om ena kursen tar slut efter denna termin.

Så nu ska jag bara ta vara på mig själv och få komma tillbaka till verkligheten. Det är det jag måste, och göra dem uppgifter jag finner roliga, som sista uppgiften i Svenska, för typ en vecka sedan kom jag på vad jag skulle skriva, yey.
Men det kommer bli bättre nu hoppas jag, eller så har jag bara en sådandär dag då det känns som om allt kommer fixa sig. Vi får se.

Imorgon ska jag till Sacomässan och jag vet vad jag ska gå på för seminarier. Ska bara skriva upp dem, typ nu innan Grey´s anatomy, sedan sova ska ju upp halv 6 imorgon. Usch, snacka om jobbigt då man har gått upp senast klockan 8 under hela praktiken, förutom på lovet då.

Aja vi hörs imorgon antar jag väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0