Grattis fina kusin! :)

Idag blir den yngsta i 93-kusinerna 18 och även den kusin som jag står närmast! :)

Där av kanske lite knäppa och konstiga minnen!

Sandra, kommer du ihåg hur vi alltid lekte med My little pony varje gång ni kom till oss i klocket?
Eller hur vi i sista stund ute hos morfar bestämde oss att vi var absolut skulle till sommarstugan och sova där för att leka i ruinen och i vårat "Stall"?
Eller agustifestivalen för en massa år sedan när det bara var vi fyra, Emelie, du, jag och Micke som var dem enda barna som var utklädda?
Då vi åkte till finland och skulle lära oss finska, samtidigt försökte prata med Joel? Hur vi släppade på den dära spark-saken upp och ner för backen och sprang runt i farmormors högklackade vi fick? Haha, det måste ha varit en syn.
Ett återkommande minne är när Joel och dem var här i finland sist, när Joel kastade våran groda på vägen och när vi gjorde badkläder av andra kläder.

Du kommer alltid vara den som står mig närmast och du betydet så himla mycket för mig!
Jag älskar dig fina kusin. Grattis på födelsedagen!:)<3

Kommentarer
Postat av: Sandraaaa

Jag blir helt rörd, får massa flasbacks ju haha.

Vi har iaf haft en rolig uppväxt, det kan ingen ta ifrån oss! Tack så hemskt mkt käre Kusin <3

2011-10-01 @ 16:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0