Alternative

Sitter här och lyssnar på min alternative rock och vet att det är i denna musikgengre som jag hör hemma i, om man nu kan säga så!
 
Helgen har varit bra, blev dock supersjuk och inte jobbat på två dagar nu och det ska det bli ändring på imorgon då jag ska iväg och jobba äntligen! Dock så innebar det två extra dagar med världens finaste som tog hand om mig! 
Missade matte b lektionen igår så får kolla upp på internet vad vi gjorde och sedan börja råplugga så jag är klar med allt till imorgon! 

På torsdag så är det upptacktsmöte vilket betyder att finaste kommer hit och i helgen verkar det bli utgång. Så denna vecka är det fullt upp. 
Sedan ville fina kusin med ut någon gång (jag vet att du läser så hör av dig så kan du ju hänga på!) 

Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv och ta tag i matematiken.. Bajs.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0