Hej kära kusin!

Har lovat min kusin att skriva VARJE dag här, hon behöver tydligen mer att göra stackarn. 

Jaha du kära kusin, idag har jag rensat brännässlor och halft bränt sönder händerna, eftersom handskarna på jobbet är trasiga! 
Tydligen ska jag på bio på fredag så du vet det också! Någon såndär actionrulle tror jag, kommer antagligen vara supertrött efter jobbet att jag somnar på pojken. Så hela biosalongen kan ju ha trevligt att lyssna på mig när jag somnat, vi vet ju hur det är liksom. 

Och med tanke på kusinen så snackar vi skit och hemlisar på en status på någon socalmediasida, alltid lika fuuuun. 
Samtidigt som jag käkar potatisbullar och sätter baconen i halsen, livsfarligt. 
Jag börjar bli trött också efter för lite sömn och för mycket jobb och hjärngympa. 

Kan väl avsluta med att jag har fått förlängt på jobbet igen, så det ser okej ut pengamässigt fram till october iaf!

Kommentarer
Postat av: SCHNIGEL

Nämen godmorgon knasapa!

Ujujuj, mera underbara tankeställare till inlägg! Kör bah KÖÖÖÖÖR!



Vi alltså du och jag ska partajaaaa ngn dag uhja

Svar: Vi måste absolut partaja någon daag! Helst med trollen ;)
Sanna

2012-08-22 @ 22:07:23
URL: http://s
Postat av: Sanna

Vad jobbar du med?



Kram Sanna

Svar: Fastighetsskötare, som förra året.
Sanna

2012-08-23 @ 00:16:36
URL: http://mammasvardag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0