Summer 2012

Sommaren 2012 startades med en fullspäckad studentvecka som inte kunde ha blivit bättre, träffade en underbar kille på en förfest och föll direkt, idag har vi varit tillsammans i två månader och fler ska det bli!

Jag och den finaste har varit på ett antal fester och varit iväg till sommarstugan jag har, varit på liseberg och skogsröjet. 

Sommaren har helt enkelt varit underbart och jag hoppas att fortsättningen på året kommer bli underbart!

Imorgon börjar skolan för dem flesta, även för mig som ska plugga Matte B fast på kvällarna, snart börjar även teatern och allt börjar bli som vanligt igen!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Har du träffat en ny? Vad hände med Daniel (hette han så?)



Kram Sanna

2012-08-20 @ 00:04:43
URL: http://mammasvardag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0