Well, well.. Shit..

Vaa faaaan?? 
Här kommer jag och ska skriva ett lååångt inlägg eftersom jag inte hann igår så är hela blogg.se ändrat hela bajssystemet!
Aja skit samma jag kan ju skriva iaf!
 
Igår jobbade jag, like always, men när jag kom hem fick jag något knäppryck och skulle städa rummet och rensa garderoben, där av inget inlägg och inga kläder kvar! Tur att pengar har kommit in på kontot idag! Niiiice! :D

Faast jag får inte ha kvar pengarna så länge, ungefär hälften ska in till sparkontot ligga där en månad sedan ska det gå till körkort! Restrerande pengar ska gå till skolsaker (den jävla matteboken kostar peeengar) och räkningar och busskort, ofc inte orkar jag cykla till jobbet heller, dum eller?
 
Idag har jag rensat ogräs, städat trappor och plockat skräääp, gud så spännande! Dödat ett antal spindlar också och gömt mig för regnet! Sedan kommit hem och blivit svarthårig! De som vill se det får väl typ våldgästa mig på jobbet, inte för jag har någon aning om vilka områden jag har nästa vecka meeeen det gör inget!
 
Nu sitter jag här i pyjamas byxor och en gammal tröja som jag fortfarande får på mig, orkar inte trä på mig jeansen riktigt än, och inte heller parfymen.. Ska på bio ikväll med älskling och lite annat folk, kommer bli mysigt! 

Imorgon ska jag försöka tvinga med finisen ner till stan. Inte kan man gå själv där, det är ju liiiivsfarligt!
Nu ska jag fortsätta att inte göra något vettigt på datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0