Fredagen den 14 september.

Detta är första helgen på länge som inte spenderas med finaste som är hos sin pappa. 
Känner redan nu att jag saknar honom enormt mycket men får vänta en hel vecka innan jag kan krama om honom igen och somna i hans famn, för nästa vecka jobbar jag också, har fått förlängt en vecka till, men byter tydligen områdeskontor så det blir nytt folk på måndag.

Men denna helg kommer spenderas med pluggning, bakning och en trip ut till landet. 
Ska även försöka klämma in städning där någonstans och rensa bokhyllan och skrivbordet på saker som inte längre används eller behövs som kan läggas ner i källaren. Bort med allt onödigt skit helt enkelt.

Har ju köpt in två nya ramar som ska sättas upp i bokhyllan och på nattduksbordet. 
Jag kan ju inte direkt möblera om mitt rum så jag köper massa nya inredningssaker och saker som jag kommer ha anvädning för dagen jag flyttar hemifrån. 
Så jag har bestämt mig att mitt rum ska bli fint och organiserat, aja lite iaf, för just nu hittar jag inget och har viktiga papper överallt. 
 
 
Nej nu ska jag försöka sova utan att ha finaste bredvid mig!
Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0