Körkort!

Var till körskolan igår på en handledarkurs så jag och mamma kan börja övningsköra, det betyder alltså att jag har börjat på körkortet, jag sitter här med alla böcker och undrar hur jag ska göra för att lära mig på bästa sätt, dock så  vet jag ju det och det är bara att nöta texterna så att man kan dem utantill, det är det enda sättet för mig, körningen löser sig nog också tillslut.
 
Imorgon är det osndag och jag är lite småirriterad på att inte veta om jag jobbar nästa vecka eller inte, eftersom jag vill kunna planera mitt liv och vad jag ska göra tiden jag kommer gå hemma i sådant fall, ta hand om finaste är ju en självklarhet, samtidigt som jag ska plugga en jävla massa, både matte och körkort, och sedan lägga ner tid på övningsköra och teater och hinna träffa vänner däremellan, det är ju så att man måste planera till in i minsta detalj för att hinna med allt, sedan söka jobb och sådant om jag inte får fortsatt där jag är nu. 
Men jag hoppas att jag får förlängt månaden ut, då kan jag lägga minst 6000 till på körkortet vilket skulle vara skönt, eller iaf ha som en backupbudget, eftersom jag köpte ett startpaket igår så klarar jag mig ett tag iaf.
 
Det fixar sig. 
Nu ska jag fortsätta läsa lite och försöka lirka ur den finaste vad han vill att jag bakar åt honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0