Onsdagen den 12 September... Eller något

Sitter här och har just fått ett mail från min teaterledare med information om kulturnatten som jag kommer vara med på, dock så kommer jag sakna finaste den dagen massa eftersom vi firar tre månader då, men vi får klara oss helt enkelt! 
Mer om kulturnatten när det börjar närma sig men det kommer bli grymt iaf! :D
 
Okej ett sådant där halvvärdelöst inlägg då.
Vad har jag gjort idag? Städat trappor, tvättstugor och rensat ogräs, som vanligt då. Dock har jag inte jobbat själv denna vecka vilket är skönt!
Nu borde jag plugga matte innan jag ringer till finaste enbart för att höra hans röst för att jag saknar honom!

Note to myself: SLUTA STRESSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0