2013-04-15

Sitter här i ett mörkt rum med världens finaste som spelar, väldigt facinerande o titta på måste jag nästan säga! 
Funderar på om jag ska sätta på en till film för han verkar inte ge sig på ett tag, min envisa lilla sötnos! 

Måste få säga att jag faktiskt är lyckligast så här, att bara kunna vara med den jag älskar mest av allt och bara vara, det spelar ingen roll vad vi gör, det är mysigt och roligt i vilket fall! :)

Vi har iaf gjort några vettiga saker som att köpt biljetter till Bråvalla festivalen och skogsröjet, så sommaren får gärna komma fortare! Vi kommer ju senare i år se nickelback också! 
Sedan är det väl ett par fester och sådana saker inplanerade också, men det känna bara skönt! 
 
Nej som sagt sätta på en ny film och låta honom spela klart! :)
Ses :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0