2013-04-24

Jag har börjat få fullspäckade veckor med en filmförening och teatern, 
Dessutom är det så att de kommande helgerna ska jag på fest eller bröllop och hjälpa till o filma långfilmen. 
Sedan har jag en ledighelg och sedan är det dax för premiär för musikalen! 

Jag har försökt hinna med allting och bara känt mig stressad, men nu har det äntligen släppt, äntligen kan jag slappna av och bara vara, även om jag fortfarande har lika mycket att göra så känns det skönt att ha en struktur och folk att umgås med varje dag förutom mitt kakmonster.

Faast nu ska jag packa, läsa, äta och sedan mot teatern! 
Imorgon ska jag klippas och gå till systemet för första gången sedan begär jag mig av mot mitt kakmonster för att spendera helgen där, för att sedan tvinga med honom hem till mig på söndag eller måndag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0