-

Hej igen!
Det var inte så där jätte länge sedan, men jag känner att jag behöver skriva lite. 
Eller bara svamla.

Är hos finaste igen, ska tillbringa natten här som är rätt uppenbart, han är dock iväg och tränar nu, medans jag sitter här i hans rum och känner mig grymt utråkad. Han fick med sig hårddisken också så inget har jag och roa mig med, jävla skit. Jag får helt enkelt fortsätta sitta här och glo ut i det tomma intet, eller läsa den dära boken som jag fortfarande är nästan klar med, meen jag är ju så trött.
Ska väl inte klaga, egentligen, är ju hos finaste, fick asfina alla hjärtans dagspresenter från honom, för det är hur underbar han är, sedan ska vi ju ut till sommarstugan i helgen som kommer (Ja Kusin vi är lite dumma i huvudet så där, och ja vi är medvetna om att det är vinter!) ska bli asmys. Dock så ska hunden med också, men hon får väl också bli en mysfaktor i guess. 

Öhhhhm, två veckor kvar till arbetsinterujven, ser fram emot det, får jag jobbet så har jag ju en liten inköpslista med två saker, en till tatuering och inlines (eller hur det stavas) sedan hoppas jag att jag kommer in på ett universitet till hösten, skulle vara awesome! Saknar att plugga och lära mig saker, längtar efter att få jobba med något jag tycker är kul.
 
Nej nu ska jag nog ge mig, det blev mest svamel, men det får ni leva med! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0