Förkyldningar

Efter ha legat med en förkyldning i en helvecka (gud staffade mig för att ha haft riktigt kul förra helgen) så har jag lyckats smitta hela min famlj, så denna vecka får jag väl ta hand om dom. Laga mat, diska men även fixa ihop någon liten överaskning till alla-hjärtans-dag, god frukost med nybakat bröd kanske? 

Denna helg har av uppenbara anledningar varit lugn, men tvmys med världens finaste och han har även lagat mat och sådana saker! DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA :D<3
 
 
Nästa helg innebär en massa äventyr men framförallt mys med världens finaste.
Nästa helg innebär också att jag inte har något internet hemma längre, så kommer enbart kunna uppdatera när jag är hos finaste, men det funkar väl det också :D
 
 
Nu ska jag fortsätta titta på tv med min bror, senare väntar en stor skål med glass på menyn och så ska jag väl hinna diska innan jag lägger mig så att mamma slipper komma hem till ett skitigt kök imorgon! (Fast däremot borde hon få ett straff för att ha åkt iväg så där!)

Ha det bra! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Ty den här världens visdom är dårskap inför Gud...."

2013-02-12 @ 23:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0