It´s a good life!

Det är fredag och en jävla bra början på den kommande helgen! 
Vaknade bredvid världens finaste som just nu är iväg och jobbar, har även haft en telefoninterujv om ett jobb och ska vidare på en gruppinterujv om någon månad så har all rätt att känna mig ås där spralligt glad som bara jag kan göra! Mest eftersom det är ett jobb som jag faktiskt har sökt många gånger förut och inte ens fått en telefoninterujv!  Denna dag kommer avslutas med fest hos en av världens finastes kompisar, och imorgon blir det väl att ta det relativt lungt innan vi kommer dra oss in mot stan tillsammans med välrdens finastes familj, eller ja iaf halva, för att se django!
 
Väntar just nu på my speciall KH-friend som är påväg hit! 
Får se om jag hinner läsa något i boken jag har totalt förälskat mig i som är den tredje boken i Fallen-serien, alltså Passion! 

Byebye :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0