Rubrik för dagen = 0

Sitter i finastes säng, har just kollat jobb men kan inget söka eftersom det är extra dokument som ska fyllas i och det är i word office, vilket jag inte har på datorn.
Den finaste är iväg och jobbar, så med andra ord sitter jag har som en annan retarded och väntar på honom så att vi senare kan dra iväg på inflyttningsfesten, innan det ätaaa! Vilket även påminner mig om att jag borde äta lite frukost.
Denna helg hoppas jag på att jag inte blir straffad av gud för att jag antagligen kommer ha kul, det är så tråkigt att ha kul i sådant fall, får väl typ sitta hemma hela dagarna som en annan gammal tant och titta på så ska det låta istället om nu gud ska vara så tråkig!

Nej som sagt frukost och sedan en bok, det tycker jag låter bra, och borsta håret ordentligt eftersom jag glömde hårborsten här förra gången! SÅ SOM JAG HAR SAKNAT DIG!
Men vi hörs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0