Sjuk igen..

Finns det något bättre än att vara hos sin pojkvän när man är sjuk? Exakt det tycker jag med! Nackdelen här är dock att han jobbar så jag får ligga i hans säng själv, meeen vem tycker inte om att bre ut sig? 

Som sagt jag är sjuk IGEN! Och jag väntar spänt på svar ifrån jobbintervjuen som jag var på förra veckan, ska få svar innan nästa torsdag. 
Jag har även skickat iväg ansökningarna till universitetet, eller nästan iaf jag har valt ut fyra utbildningar som jag vill läsa. Jag vet att många tycker jag är gaaalen när jag säger att jag tycker om att plugga och tycker om att lära mig saker, men då får ni tycka så!


Öhhhhm, nu vet jag inte vad jag ska skriva.. 
Dax att krypa ner i sängen och gotta mig antar jag, om inte KHfriend kommer o kidnappar mig för att spela. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0