2012-05-07

Förra helgen var fullspäckad, med inflyttningsfest,bakis lördag med bio och funderar-söndag med J!
Med andra ord hade jag en grym helg med planer på att spela in två av alla mina manus. 

Kom även hem igår efter ha varit på filmföreningen och skådespelargruppen som jag hjälper till med och hittar word på köksbordet och blir överlycklig och installerar det, nu kan jag alltså skriva fler manus och fler noveller och fortsätta på min långa novell/berättelse what ever! Har i alla fall skrivit lite idag men fastnade, är så förbannat trött har sovit dåligt den närmsta tiden, men det är väl sådant som löser sig det med.

Det närmar sig premiär med musikalen som kommer bli grym! 
Men först en till typ fullspäckad helg med bröllop och pojkvänsmys, ska väl även försöka spela dina spel älskling, eller så spelar vi tillsammans :D
 
Nej, men, ta och läsa och lägga sig sen då, har en heldag med städning framför mig och sångrep på teatern! 
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0