2013-05-24

Imorgon har det gått en vecka sedan mamma åkte iväg, hon kommer hem imorgon och jag har verkligen fått känna på hur det är att sköta en lägenhet själv och även insett att jag inte kommer ha några större problem med att flytta hemifrån om det blir så att jag kommer in på ett universitet i en annan stad.
 Jag kan ta hand om mig själv och allt som innebär med att bo själv, dock har jag inte varit själv och det har varit skönt att slippa laga mat eftersom min bror har gjort det dem dagar jag har haft aktiviteter! 
Men skulle jag ändå bo själv så skulle jag ju fixa det med, det är rätt tråkigt att laga mat men det är ett måste. 

Dock skulle jag nog inte ha hund, inte då jag pluggar iallafall då det är rätt krävande och det kräver massa tid, men något djur ska jag ha, det klarar jag mig liksom inte utan. 
 
Nej nu ska jag fortsätta titta på digimon (Ja jag vet att jag är sjukt barnslig, men hey jag ska ju plugga till förskolelärare och då behövs det ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0