2013-05-27

Jag blir så där barnsligt glad över att ha en massa och göra! 
Haha visst låter det konstigt?


Så som idag tillexempel, åkte hemifrån vid elva imorse och kom hem runt halv elva på kvällen, vad har jag gjort?
Träffade en jätte fin kompis! Var och hjälpte till på filmföreningen och sedan gick jag och världens finaste hem till min jätte fina kompis. Dock så tycker jag synd om världens finaste som jag fick att följa med till busshållplatsen i regnet, det blev ju inte bättre att det öste ner när bussen väl kom och stackarn behövde gå hem i det där. 
 
Sedan ska jag väl säga att föreställningarna med musikalen i helgen har gått skitbra! Jag skämtar inte! Vi hade fullsatt på premiären, men lite glesare på lördagen och söndagen, men det är sådant man får ta liksom! 
Nya tag imorgon då vi har föreställning då med och på onsdag! Sedan är det två till föreställningar i helgen och en av dem ska även filmas, ska även på bio och antagligen våldgästa min fina vän!

Ska även på öppet hus på universitetet jag sökt till! Jäklar alltså, nu börjar det kännas verkligt och funderingarna börjar komma om man har valt rätt program eller inte, men det tror jag att jag har, annars så får jag väl lösa det!
 
Ska även försöka sova hos världens finste en natt denna vecka, eftersom vi inte kommer ha så mycket tid att umgås i helgen tyvärr! Men det får man ta om båda är skådespelare :)


Jag ska väl ta och lägga mig strax, ett par digimon avsnitt innan det och kanske en kaka! :)
Bye ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0