2013-05-29

Idag hade vi sista skolföreställningen.
Alltså kan man bli lyckligare än att se barn/ungdomar i särklass le överlyckligt?
Och det är helt klart man ställer upp och blir fotade om dem vill det, liksom det är en självklarhet!

Idag kan jag lugnt säga att vi hade den bästa publiken, ingen talan om saken, spelar ingen roll att världens finaste har varit och kollat på musikalen, idag hade vi publik i världsklass! Och det spelar inte heller någon roll vilka som kommer i helgen för att se pjäsen, för uttrycken på dem här barna och ungdomarna när dem gick därifrån är helt klart oslagbart. Som skådespelare kan jag inte vara mer tillfredställd, detta är anledningen till att jag ens spelar teater..
 
Så en sista sak innan jag förbereder mig för sängen, glöm aldrig att det är dem små sakerna som kan göra en enda människas hela dag! 
 
 
(Kanske ska nämna att det är 11 månader med finaste idag och att jag älskar dig otroligt mycket!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0