Summering av 2013 och framtidsplaner

Under 2013 har jag varit på alldeles för mycket bio. Jag och världens finaste har iaf sett en film varje månad på bio under 2013.
Ska se om jag kommer ihåg alla... 
Django Unchained
A good day to die hard
The croods 
Iron man 3
Hansel and Gretel: Witch hunters
Fast and furious 6
The Wolverine
The Mortal Instruments: City of Bones
The grandmaster
The hunger games: Catching fire
Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann
Thor: The dark world
Warm bodies
Jack the giant Slayer
Beautiful creatures
Nightmare before christmas

kan ha missat någon film :P

Sedan var vi på bråvalla alla tre dagar och även på skogröjet under sommaren, sedan under hösten drog vi till göteborg och såg NICKELBACK! Total lycka!



Under 2014 så ska jag byta universitetsprogram till fritidshem och grundskollärare ist för förskollärare. Sedan har jag och finaste planerat och se X-men days of future past, how to train your dragon 2, captain america 2,hunger games mockingjay part 1, frost.. Sedan blir det väl skogröjet i år också och så får vi se om jag kan tjata till mig en dag på bråvalla beroende på vilka band som kommer! :)

Så ha ett bra 2014!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0