2014-03-04

I år har jag haft bloggen i fem år.. Inte för att jag skriver så myckt och inte ens skriver om det jag hade planerat för fem år sedan. Det var meningen att jag skulle bearbeta saker, att jag skulle använda bloggen som terapi och skriva av mig allting, så som jag alltid har gjort. Men det har inte blivit så. De som har läst min blogg eller kollar in i den ibland iaf fårr se min resa dessa fem år. 
 
Idag så står jag stadigt med båda fötterna på jorden, har en egen lägenhet som jag delar med världens finaste och våran pratglada katt. Jag studerar till lärare (Vilket jag aaaalllldrig hade valt för fem år sedan). 
Nu ska jag se till att klara av universitetet sedan får vi se vart livet tar mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0